Ordu Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (OSKİ), kurumsal çalışmalarına devam ediyor.
OSKİ’de abonelerinin memnuniyetini artırmak ve daha kaliteli hizmet vermek adına su fatura bilgileri cep telefonlarına SMS ve mail adreslerine de mail olarak gönderilmeye başlandı. Bu hizmetin daha verimli ve etkin kullanılması için abonelerin bilgilerini güncellemeleri gerekmektedir. Sistem üzerinde bazı abonelerimizin cep telefonu ve mail adresi gibi bilgilerinin eksik olmasından dolayı bu hizmetten faydalanamamaktadır. OSKİ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından yeni bir çalışma daha başlatarak resmi Web sitesi olan
www.oski.gov.tr adresi üzerinden aboneler bilgilerini hızlı şekilde güncelleyebilmektedir.
İZLENİLMESİ GEREKEN YOLLAR
www.oski.gov.tr Web sitesine giriş yaptıktan sonra ekranını sağ altında yer alan “ABONE İLETİŞİM BİLGİSİ GÜNCELLEME” butonuna tıklandığında, abone sicil numarası ve abone numaralarının girileceği butonlar yer almaktadır. Burada sarı alana faturanızda bulunmakta olan sicil bilgileri ve abone bilgileri girilerek devama tıklanır. (Sicil numarasında * karakteri bulunan abonelerin sicil numarası TC kimlik numarasıdır) Daha sonra abone iletişim bilgileri menüsünde ilgili yerler doldurularak devam butonuna basılır. Bilgilerinizi doğru girdikten sonra cep telefonuna gelen doğrulama kodu ilgili yere yazılarak devam tıklanır. Son olarak ekrana “iletişim bilgileriniz güncellendi. “yazısı gelmektedir. Bu sayede kolaylıkla abone bilgileriniz güncellenmiş oluyor.
Yayın Tarihi: 14 Mart 2018, Çarşamba 10:09